Az SZTE Prezilimpia 2024. évi döntőjének hivatalos végeredménye:
A helyezettek neve:
1, Prezentációs bemutató – Iskolák – közösségek – értékek
I. helyezett: Urr Tímea Lilla SZTE MK
II. helyezett: Kanonge Mitonga Nur SZTE GTK
III. helyezett: Nagy Bence Gyula SZTE SZÁOK
2, Prezentációs karaoke
I. helyezett: Nagy Bence Gyula SZTE SZÁOK
II. helyezett: Bogáthy Edina Debreceni Egyetem
III. helyezett: Kanonge Mitonga Nur SZTE GTK
Közönségdíjas: Kanonge Mitonga Nur SZTE GTK
SZTE Talent Különdíjas: Királykúti Anna SZTE JGYPK
A döntőben sikeresen szerepeltek:
Toldi Ádám SZTE ÁJTK
Farkasinszki Lehel Zoltán SZTE GYTK
Józó Viktor SZTE TTIK
A zsűri tagjai
Bárdos András – elnök
Dr. Badó Attila
Simon Norbert
Díjazás (nettó összeg)
Első helyezett: 200.000 HUF
Második helyezett: 160.000 HUF
Harmadik helyezett: 120.000 HUF
Prezentációs karaoke versenyszám díjazása (nettó összeg)
Első helyezett: 45.000 HUF
Második helyezett: 35.000 HUF
Harmadik helyezett: 25.000 HUF
A részletes versenyszabályzatok itt olvashatóak.
Hogy miért éri meg elindulni?
Ez egy nagyon jó lehetőség, hogy fejleszd előadói készségedet, amelyre az élet szinte minden területén szükséged lesz. Ha bejutsz a döntőbe, akár az SZTE kari selejtezőből, akár az on-line válogatón, élőben próbálhatod ki magad, ráadásul profi felkészítést kapsz, mentor segítségével igazán lehengerlő beszédet tarthatsz, élőben.
A projekt partnere a világ legnagyobb, professzionális nyilvános beszéd és vezetői készség fejlesztő szervezetének (Toastmasters International) szegedi klubja. A Toastmasters International a világ 141 országban, 14.600 klubban több mint 352.000 taggal segíti és fejleszti a nyilvános beszédet és előadói készséget.
Kerülj a legjobbak közé, Te most részese lehetsz ennek az élménynek és megtapasztalhatod, milyen egy profi közegben felkészülni!
Gondolatébresztő
Téma: Iskolák – közösségek – értékek
A tanulás, különösen az iskolai tanulás, társas folyamat. Akár készülünk a szakmánkra, az életpályánkra, akár mélyítjük a korábban szerzett tudást és haladunk a korral, sosem vagyunk egyedül. Vannak tanáraink, diáktársaink, apróbb-nagyobb csoportok, akikkel osztozunk a tanulás élményében. Mi a közös bennünk? Mi a hatékonyabb? Ha egyedül járjuk végig az utat vagy, ha egy közösség részeként?
A mai iskolák teremtenek-e értékközösséget? Az együtt tanulók szükségképpen azonos tudást, látásmódot és értékrendet alakítanak ki? Közvetítik-e azt mások felé?
Jelent-e ma valamit egy iskolához tartozni? Együtt hallgatni egy előadást, együtt dolgozni a laborban vagy együtt gyakorolni. Vagy pusztán a szakmánk jelent közösséget, hasonlóságot, az intézmény ma már nem? Vajon mekkora hozzáadott érték rejlik egy egyetemi értékközösségben?
A közösségek összetartó ereje kétségkívül változik. Az iskolák, az egyetemek keresik a helyüket ebben a változásban. Több a kérdés, mint a racionális válasz. És még az sem biztos, hogy a racionális választ kell keresnünk…